Jumaat, 13 Januari 2012

Cerita baru

Dalam nukilan yang lepas aku ada ceritakan pasal cinta aku yang menyedihkan(sob... sob..).  Tak payah sedih-sedihla Syafiqah.  Berlambak lagilelaki lain kat luar tu ko je tak nampak. Kepada orang yang memberi ulasan dalam hasil nukilan aku yang lepas terima kasih sangat2 aku amt menghargai ulasan tu sebab aku rasa kat bahagian itu sahaja yang ada ulasan.  Bila lagi nak dapat ulasan ? bosannya tapi aku rasa happy sebab sekurang-kurangnya ada orang baca.  Sekarang aku dahstar bawak kereta dalam latihan lagilah.  Pelbagai perkara yang aku hadapi sewaktu aku baru membawa kereta.  Guru yang mengajar aku membawa keretakomple aku bawak laju sangat sampai dia rasa nak kena buasir. Banyak kaliterenjut-enjut sebab tak tekan pedal clutch tol-tol.  Buat sesiapa yang baru nakstart kereta hati2 takut eksiden.  Setakat ini kereta yang aku bawak tak pernah terbabas atau termasuk dalam longkang.  Pada 9 Januari yang lepaspermohonan untuk masuk ke IPTA dan politeknik dah start dibuka.  Banyak sangat universiti yang hendak dipilih.

Rasa nak tercabut mata tengok maklumat mengenai IPTA sebab kena pilih universitiu yang kita nak masuk betul-betul.  Kena pilih universiti pilihan dan juga universitibackup.  Buat pembaca yang masih muda buatlah pilihan universiti impian awal-awal agar takterhegeh-hegeh macam akak ni yang baru nak cari maklumat.  Aku rindukan kawan-kawan aku where are you? I miss u.  SUSAHNYA JADI ORANG DEWASAAAAA!!!!![ni belum masuk universiti lagi hai.... syafiqah].  Bye bye terpaksa tamatkan nukilan di sini kerana bateri laptop hampir habis.

1 ulasan:

  1. hahaha....emg la susah jadi owg dewasa kak...nk x nk kne tmpuh jugak...mne bleh nk elak...x pe kak...akak jgn rsau la psl nk msok U nie...wat bese2 da la...mcm nk msok asrama je...mne la tau kn...kot2 akak jmpe lki idman akak 2 ke...huhu...grau je...yg pnting akak tlg doa kan sye brjaye untuk exam taon nie...exam se nie bleh kire pnting gak la...hahaha...x pe kak...akak bleh wat pnye...chaiyok2!!!

    BalasPadam